Haber Detay

Bizi Arayın 90-312-258-7907

Ipard Yönetim Otoritesi Temsilcilerinden, Slovenya Ödeme Kurumuna Çalışma Ziyareti

IPARD Yönetim Otoritesi olarak görev yapan Tarım Reformu Genel Müdürlüğü ve IPARD Ajansı olarak görev yapan TKDK temsilcileri tarafından “IPARD II Programı Teknik Destek Projesi” kapsamında 14-18 Kasım 2023 tarihleri arasında Slovenya Ödeme Ajansına çalışma ziyareti gerçekleştirilmiştir
. Ziyarette Slovenya Kırsal Kalkınma Bölüm Başkanı tarafından Kırsal Kalkınma Programının işleyişi, kontrol ve yönetim süreçleri, fon kullanımının kolaylaştırılması, ödeme öncesi idari kontrollerde kullanılan belgelerin sadeleştirilmesi ve finansman araçlarının çeşitlendirilmesi hakkında sunum gerçekleştirilmiştir. Tarım ve kırsal kalkınmaya dair yönetim yapısı ve proje başvuru süreciyle ilgili bilgiler paylaşılmıştır.
Proje başvuru aşamasından nihai ödemelerin yapıldığı sürece kadar Elektronik Başvuru Sistemi, Ödeme Sistemi gibi yazılımların kullanıldığı, yazılım sistemi üzerinden devlet kurumlarından veri çekilebildiği, bu sistemin kontrol sürecini hızlandırıp iş gücünden de tasarruf sağlandığı ifade edilmiştir
. Programın ikinci gününde, ödeme ajansı tarafından Kırsal Kalkınma Programları aracılığı ile destek verilmiş yatırım projelerinden iyi uygulama örneklerine saha ziyaretleri gerçekleştirilmiştir. Ziyaretin son gününde T.C. LÜBLİYANA BÜYÜKELÇİLİĞİ’ne nezaket ziyaretinde bulunulmuştur. Çalışmaların sonunda IPARD Yönetim Otoritesi teknik personeli ve TKDK personelinin katılımı ile teknik değerlendirme toplantısı yapılmıştır. ;

Haber Tarihi : 30 / 11 / 2023
Haber Kategorisi: : 1

Bu Etkinlik ile İlgili dosyalar


Bu Etkinlik ile İlgili fotoğraf ve Videolar

IPARD YÖNETİM OTORİTESİ TEMSİLCİLERİNDEN, SLOVENYA ÖDEME KURUMUNA ÇALIŞMA ZİYARETİ

IPARD YÖNETİM OTORİTESİ TEMSİLCİLERİNDEN, SLOVENYA ÖDEME KURUMUNA ÇALIŞMA ZİYARETİ

IPARD YÖNETİM OTORİTESİ TEMSİLCİLERİNDEN, SLOVENYA ÖDEME KURUMUNA ÇALIŞMA ZİYARETİ

IPARD YÖNETİM OTORİTESİ TEMSİLCİLERİNDEN, SLOVENYA ÖDEME KURUMUNA ÇALIŞMA ZİYARETİ

Diğer Haberler

AB Yapısal Uyum Yönetim Otoritesi Daire Başkanlığı, 3-7 Ocak 2022 tarihlerinde Ankara’da, personelin kapasite artırımına yönelik P.R.A.G eğitimi gerçekleştirdi. IPARD Yönetim Otoritesi Başkanı ve Genel Müdür Yardımcımız Dr. Osman Yıldız’ın da katıldığı eğitim programında, alanında uzman kişilerce mevzuat ve örnekler üzerinden PRAG kurallarına yönelik bilgilendirme yapıldı.
LEADER TEDBİRİ 1. ETAP VE 2. ETAP’ DA YER ALAN 27 İLİN YEREL EYLEM GRUPLARINA (YEG) AİT FAALİYETLERİ İÇEREN 8 ADET E- BÜLTEN HAZIRLANMIŞTIR. “LEADER TANITIM VE BİLGİLENDİRME FAALİYETLERİNI KAPSAYAN PROJENİN” 2. AKTİVİTESİ KAPSAMINDA HAZIRLANAN VE LEADER TEDBİRİ 1. ETAP VE 2. ETAP’ DA YER ALAN 27 İLİN YEREL EYLEM GRUPLARINA (YEG) AİT FAALİYETLERİ İÇEREN 8 ADET E- BÜLTEN HAZIRLANMIŞTIR.
AB Yapısal Uyum Yönetim Otoritesi Daire Başkanlığı temsilcileri 07 Aralık 2022 tarihinde Avrupa Birliği Nezdinde Türkiye Daimi Temsilciliği' ne nezaket ziyaretinde bulundu.
IPARD III TANITIM VE BİLGİLENDİRME TOPLANTISI ISPARTA VE DENİZLİ İLLERİNDE GERÇEKLEŞTİRİLDİ. Tarım Reformu Genel Müdürlüğü, IPARD Yönetim Otoritesi tarafından yürütülmekte olan “IPARD III Tanıtım Ve Bilgilendirme Faaliyetleri İçin Teknik Destek Projesi” kapsamında, IPARD III Programı tanıtım toplantısı Isparta ve Denizli illerinde gerçekleştirildi. ...