Haber Detay

Bizi Arayın 90-312-258-7907

IPARD Yönetim Otoritesi tarafından Erzincan’da Kamu Kurumları ziyaret edildi.

‘’IPARD III Programı Tanıtım ve Bilgilendirme Faaliyetleri İçin Teknik Destek Projesi’’ kapsamında 18 Ekim 2023 tarihinde Erzincan ilinde IPARD III Programı tanıtım toplantısı gerçekleştirilmiştir. Toplantı öncesi Yönetim Otoritesi personelleri tarafından Kastamonu İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ve TKDK Erzincan İl Koordinatörlüğü ziyaret edilerek IPARD III Programı hakkında bilgi verilmiştir. Tarım ve kırsal kalkınma alanlarında yapılan çalışmalar ile ilgili karşılıklı görüş alışverişinde bulunulmuştur. İlgili kurum temsilcileri tanıtım toplantısına davet edilmiştir
. IPARD YÖNETİM OTORİTESİ ERZİNCAN İLİNDE IPARD PROGRAMI KAPSAMINDA DESTEKLENEN ERZİNCAN İLİ DAMIZLIK SIĞIR YETİŞTİRİCİLERİ BİRLİĞİ’Nİ ZİYARET ETTİ Erzincan ilinde IPARD I ve IPARD II Programları kapsamında destek almış, Erzincan İli Damızlık Sığır Yetiştiricileri Birliği IPARD Yönetim Otoritesi temsilcileri tarafından ziyaret edilmiştir
. IPARD I Programı’ndan desteklenen süt analiz laboratuvarı için alınan alet ve ekipmanlar ile IPARD II Programı’ndan desteklenen süt taşıma, süt soğutma ve depolama tankları yerinde incelenmiştir. 12 ilden gelen sütlerin analizlerinin yapıldığı süt analiz laboratuvarı Doğu Anadolu Bölgesi için örnek teşkil eden bir yatırım niteliği taşımaktadır
. Birlik Başkanı tarafından, IPARD Programı sayesinde işletmede istihdam edilen personel sayısında artış olduğu ve IPARD III Programı’na da başvurmayı düşündükleri belirtilmiştir. ;

Haber Tarihi : 18 / 10 / 2023
Haber Kategorisi: :

Bu Etkinlik ile İlgili dosyalar


Bu Etkinlik ile İlgili fotoğraf ve Videolar

Bu Etkinlikle İlgili Fotoğraf Yüklenmemiş

Diğer Haberler

3 BAKANDAN IPARD PROGRAMI LEADER TEDBİRİ İLE DESTEKLENEN KADIN KOOPERATİFLERİ STANDINA ZİYARET
Yönetim Otoritesi Tarafından Tarım-Çevre Tedbiri Kapsamında Kayseri İline Ziyaret
GÜLANTA PROJESİ ETKİNLİĞİ (ÇEVRİMİÇİ) 16 ARALIK 2020
TARIM-ÇEVRE TEDBİRİ HAZIRLIK ÇALIŞMALARI TOPLANTILARI GERÇEKLEŞTİRİLDİ.