Haber Detay

Bizi Arayın 90-312-258-7907

IPARD II PROGRAMI İZLEME KOMİTESİNİN 13’ÜNCÜ RESMİ TOPLANTISI 16 HAZİRAN 2022 TARİHİNDE ANKARA’DA GERÇEKLEŞTİRİLDİ.

Avrupa Birliği Katılım Öncesi Yardım Aracı Kırsal Kalkınma Bileşeni (Instrument for Pre-Accession Assistance-Rural Development- IPARD) kapsamında gerçekleştirilen IPARD II Programı İzleme Komitesinin 13. Resmi Toplantısı, Tarım ve Orman Bakanlığı Tarım Reformu Genel Müdür Yardımcısı-IPARD Yönetim Otoritesi Başkanı Dr. Osman YILDIZ’ın başkanlığında hibrid formatta (fiziki ve on-line) Grand Ankara Otel’de gerçekleştirildi.
Toplantıda, İK üye değişiklikleri hakkında bilgilendirme, Toplantı yeter sayısının kontrolü ve Gündemin onaylanması bir önceki 12.IPARD II İzleme Komitesi toplantı tutanağının kabulü gerçekleştirildi. 4. Yıllık Uygulama Raporu ve 2022 Yılı Teknik Destek Eylem Planı sunuldu ve İzleme Komitesi üyelerince oybirliği ile kabul edildi. Toplantıda, AB Komisyonu Tarım ve Kırsal Kalkınma Genel Müdürü Frank Bollen, AB Komisyonundan Bölüm Başkan vekili Marius Lazdinis ve IPARD Türkiye Sorumlusu Krzysztof Sulima konuşmalarını ve sunumlarını gerçekleştirdiler. Toplantıya, Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu Başkanı Dr. Muhammed Adak, AB Delegasyon Tarım Sektör Yöneticisi Leyla Alma, IPARD Yönetim Otoritesinin uzmanları, Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu Genel Koordinatörleri ve uzmanları, Hazine ve Maliye Bakanlığından Ulusal Yetkilendirme Görevlisi ve Denetim Otoritesi Yetkilileri, resmi kurum/kuruluş ve ilgili STK temsilcileri katılım sağladılar.
IPARD II Programı uygulanması kapsamında, başvuru çağrıları, sözleşmeler ve ödemeler, 4.Yıllık Uygulama Raporu, tanıtım ve bilgilendirme faaliyetleri, Tarım-Çevre tedbiri, Yerel Kalkınma Stratejilerinin uygulanması-LEADER ve Ulusal Kırsal Ağ çalışmaları, izleme raporları, 2021-2022 yılı Teknik Destek Tedbiri kapsamında gerçekleştirilen faaliyetler ile IPARD III hazırlıkları kapsamında yapılan çalışmalar ve faaliyetlerle ilgili olarak, Yönetim Otoritesi tarafından sunumlar gerçekleştirildi. Ayrıca, Ulusal Yetkilendirme Görevlisi ve Denetim Otoritesi yetkililerince İzleme Komitesi üyelerine bilgilendirme amaçlı sunumlar yapıldı.
Avrupa Komisyonu ve Delegasyon temsilcilerinin katılımı ile gerçekleştirilen IPARD 13. İzleme Komitesi toplantısı iyi niyet ve temennilerle ve bir sonraki toplantının Kasım 2022 tarihinde yapılması kararı ile sona erdi. ;

Haber Tarihi : 16 / 6 / 2022
Haber Kategorisi: : 3

Bu Etkinlik ile İlgili dosyalar


Bu Etkinlik ile İlgili fotoğraf ve Videolar

IPARD II PROGRAMI İZLEME KOMİTESİNİN 13’ÜNCÜ RESMİ TOPLANTISI

IPARD II PROGRAMI İZLEME KOMİTESİNİN 13’ÜNCÜ RESMİ TOPLANTISI

IPARD II PROGRAMI İZLEME KOMİTESİNİN 13’ÜNCÜ RESMİ TOPLANTISI

IPARD II PROGRAMI İZLEME KOMİTESİNİN 13’ÜNCÜ RESMİ TOPLANTISI

IPARD II PROGRAMI İZLEME KOMİTESİNİN 13’ÜNCÜ RESMİ TOPLANTISI

IPARD II PROGRAMI İZLEME KOMİTESİNİN 13’ÜNCÜ RESMİ TOPLANTISI

IPARD II PROGRAMI İZLEME KOMİTESİNİN 13’ÜNCÜ RESMİ TOPLANTISI

IPARD II PROGRAMI İZLEME KOMİTESİNİN 13’ÜNCÜ RESMİ TOPLANTISI

IPARD II PROGRAMI İZLEME KOMİTESİNİN 13’ÜNCÜ RESMİ TOPLANTISI

IPARD II PROGRAMI İZLEME KOMİTESİNİN 13’ÜNCÜ RESMİ TOPLANTISI

Diğer Haberler

ORTAK TARIM POLİTİKASI AĞI (UKA) ÇEVRİMİÇİ BİLGİLENDİRME TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
13. IPARD II İZLEME KOMİTESİ HAZIRLIK TOPLANTISI 15 HAZİRAN 2022 TARİHİNDE ANKARA’DA GERÇEKLEŞTİRİLDİ.
IPARD II PROGRAMI İZLEME KOMİTESİNİN 11’İNCİ RESMİ TOPLANTISI 24 HAZİRAN 2021 TARİHİNDE GERÇEKLEŞTİRİLDİ.
Amasya-Küçük Çiftçiler İçin Ortak Başvuru Modellerinin Geliştirilmesi Çalışması için Teknik Destek Projesi Proje: “TA/SER/2020/0003 – Küçük Çiftçiler İçin Ortak Başvuru Modellerinin Geliştirilmesi Çalışması için Teknik Destek” Aktivite: Aktivite 1- Altı vaka çalışması için yerinde ziyaret gerçekleştirilmesi Yer: Amasya Tarih: 13-14-15.04.2021